31 października 2016

Książkowy co dwutygodnik - informacje!

Hej książkoholicy! 



Stwierdziłam, że podsumowania miesięczne są bezsensu i zazwyczaj nie mam czasu, żeby usiąść i napisać podsumowanie, a i tak zapominam o połowie książek. 
Więc będzie to nowa "seria" na blogu, gdzie co dwa tygodnie będę wrzucała takie moje "mini podsumowania" tego co przeczytałam w ciągu tych dwóch tygodni. 
Wiem, że na booktubie dużo osób tak robiło i jeżeli uważacie, że odgapiam czy coś, to od razu za to przepraszam. 

Mam nadzieję, że takie podsumowania co tygodniowe wam się spodobają! 

Pierwszy post z tej serii (z podsumowaniem) będzie 13 października :)


Do następnego!


PS. UDANEGO HALLOWEEN 

1 komentarz:

  1. Dobry pomysł :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

:)