10 lipca 2016

May & June Wrap Up

Hejka naklejka!
Jak zauważyliście (lub nie) nie było podsumowania maja, ani czerwca. Stwierdziłam, że dodam podsumowanie tych dwóch miesięcy dodam w jednym poście. Mam nadzieję, że post wam się spodoba. 

Książki, które udało mi się przeczytać w ciągu tych dwóch miesięcy: 
  • "Czerwone jak krew"

  • "Białe jak śnieg"

  • "Czarne jak heban"

  • "Szukając Alaski" recenzja

  • "Sosnowe Dziedzictwo"

  • "Mara Dyer. Tajemnica"

  • "Mara Dyer. Przemiana"

  • "Mara Dyer. Zemsta"
  • "Greckie wakacje"

10 książek. Mogło być o wiele, wiele lepiej. Niestety maj i czerwiec to dwa miesiące, podczas których w szkole poprawia się większość ocen, a ja do tego musiałam poprawiać kilka rzeczy, żeby "zaliczyć na 2" matematykę (tak, byłam zagrożona). 
Jestem jednak z siebie zadowolona i cieszę się, że przeczytałam chociaż tyle książek. A wam ile się udało przeczytać?

Przez te dwa miesiące na blogu nie działo się za wiele, widać to po ilości postów, których było 3. Tak, 3 posty w dwa miesiące ;---; W tym 2 recenzje i podsumowanie kwietnia.

W czerwcu "uzależniłam się" od jednej piosenki, jest to piosenka One Republic - Wherever I Go i po prostu kocham ją!




I to by było na tyle co do podsumowania tych dwóch miesięcy. 
Widzimy się w następnym poście we wtorek :)
*resztę moich soszjal medja macie zalinkowane w prawej kolumnie u góry*


Do zobaczenia w następnym,
Dagmara

6 komentarzy:

  1. ja przeczytałam 'zanim się pojawiłeś', a potem obejrzałam film i obie wersje polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety jeszcze nie czytałam, ani nie oglądałam "Zanim Się Pojawiłeś". Może w tym miesiącu uda mi się :)

      Usuń
  2. Jakie świetne książki! Czerwone jak Krew to chyba Salli Sinukka, muszę to przeczytać jak tylko się do niej dostane :D
    ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to od Salli Sinukki. Koniecznie bierz się za tą trylogię, bo jest świetna! :)

      Usuń
  3. Nie znam tych tytułów. Czytam teraz o minimalizmie "Minimalizm po polsku" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od czerwca ruszyłam z nadrabianiem czytelniczym. Gratuluję wyników.
    ,,Szukając Alaski'' bardzo przypadła mi do gustu.
    Pozdrawiam, postaram się zaglądać częściej :)
    http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

:)