2 lipca 2016

Czytelnicze plany na wakacje




Wakacje zaczęły się już pełną parą, więc postanowiłam, że zrobię post o 'moich czytelniczych planach na wakacje'. Może ktoś z was też ma podobne plany odnośnie książek, które chcą przeczytać w trakcie wakacji lub seriali. 

1. W wakacje chcę przeczytać 25 książek. 
Pewnie dla wielu z was 25 książek w 2 miesiące to mało, ale dla mnie to naprawdę dużo. W ciągu roku szkolnego ledwo czytam 4/5 książek miesięcznie, więc w te wakacje mogę wszystko nadrobić i przeczytać wybrane książki. 

2. Przeczytać 5 000 stron. 
Myślę, że dzięki tym 25 książką uda mi się przeczytać 5 000 stron. To chyba taki największy plan co do moich 'czytelniczych planów na wakacje'. Czy uda mi się? Nie mam pojęcia, ale myślę, że tak.

3. Chcę przeczytać trylogię "Więzień Labiryntu".
Chyba jestem jedną z niewielu (lub wielu, haha) osób na tej planecie, która nie czytała "Więźnia Labiryntu" ("Niezgodnej" tej nie czytałam, ale to kiedy indziej, ciii). Ogólne to już od dawna planuję przeczytać tą trylogię i teraz nareszcie będę miała czas! 

4. Zorganizować BOOK TOUR.
Myślę o tym już od jakiegoś czasu, a wakacje to idealny czas, żeby zorganizować booktour i konkurs ;)

5. Częściej dodawać posty. 
Myślę o tym, żeby przez te dwa miesiące dodawać posty 2-3 razy w tygodniu. Co wy na to? Myślę, że to dobry pomysł :)



To na tyle w dzisiejszym poście. Wy też macie jakieś swoje czytelnicze plany na wakacje? 

1 komentarz:

  1. Powodzenia w realizacji planów :)
    http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

:)