15 maja 2016

April Wrap Up

Cześć, jestem Grześ. Haha, tak sobie tylko żartuję. 
Jak zwykle spóźniłam się z podsumowaniem miesiąca, ale co zrobisz? nic nie zrobisz.



Zacznę od tego, że od kwietnia zakładam [co miesiąc] playlisty na Spotify.
Playlista na kwiecień.


W kwietniu pojawiły się 4 posty. Teoretycznie mało. Dodałam 2 recenzje i 2 posty około książkowe (w tym jeden z nowej serii).
Recenzje: Czerwona Królowa | Ty, ja i fejs


W kwietniu nie przeczytałam zbyt wiele książek, ale i tak jestem dumna z siebie! Książki, które przeczytała w kwietniu:

  • "Miecz Lata" - Rick Riordan
  • "Will Grayson, Will Grayson" - John Green & David Levithan
  • "Żniwa Zła" - Robert Galbraith (J. K. Rowling) (zaczęłam czytać, ale nie dokończyłam)
  • "Sosnowe dziedzictwo" - Maria Ulatowska (zaczęłam czytać, ale nie dokończyłam)
Jak zauważyliście, przeczytałam w całości tylko dwie książki i dwie rozpoczęłam czytać. 

W zeszłym miesiącu przeczytałam 2 książki + 120 stron jednej + 100 stron drugiej :) Daje nam to 988 stron razem, czyli mniej więcej po 33 strony dziennie. 

*nie zrobiłam zdjęcia 'Sosnowego Dziedzictwa'*



W kwietniu znowu zaczęłam oglądać (od początku!) 'Scream Queens' ['Królowe Krzyku'] razem z moim bratem. Uwielbiam ten serial, moją ulubioną postacią jest Channel #3 (kto tak ja ją lubi?).




To będzie tyle, co do podsumowania miesiąca.

Zapraszam na moje konto na Spotify (michaelispenguin) oraz na mojego instagrama & snapchata: dagaczyta. Chcę was jeszcze zaprosić na mojego wattpada: mikeyxgirl :)

2 komentarze:

  1. Ciekawie, chętnie więcej zajrzę i oczywiście leci obs:)
    http://ania-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabieram się za playlistę, również ciągle korzystam z tego programu :) Wynik książek wcale nie jest zły, mimo to, życzę aby przyszłe miesiące były jeszcze lepsze. Zostaję na dłużej i dodaję do obserwowanych.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

:)