12 kwietnia 2016

March Wrap Up

Hejka naklejka! 

Hmm... mamy dzisiaj dwunasty kwietnia, a ja dopiero publikuję/piszę post z podsumowaniem marca. Typowa Dagmara, która sobie zaplanuje coś wcześniej, ale napisze/doda o wiele później.



W marcu przeczytałam w całości trzy książki i jedną zaczęłam czytać, ale jej nie skończyłam. Książki, które przeczytałam w marcu nie były jakoś "grube", ale "cienkie" to one też nie były. Pod względem grubości były one średnie. 

Książki, które przeczytałam w marcu: 

- "Ty, ja i fejs" - Jay Asher & Carolyn Mackler (5,5/10 | recenzja już niedługo!)

- "W pierścieniu ognia" - Suzanne Collins

- "Pragnienie" - Carrie Jones (7,5/10 | recenzja już niedługo!)

Zaczęłam czytać "Zew krwi" Jack London i jak na razie nie kontynuuję tej książki.



Wiem, że nie przeczytałam zbyt wiele książek w poprzednim miesiącu, ale jakoś nie za bardzo miałam chęć na czytanie. 



A ile wam udało się przeczytać książek w marcu? 


Tutaj mnie znajdziesz:

INSTAGRAM: dagaczyta

SNAPCHAT: dagaczyta

LUBIMY CZYTAĆ: Moony


1 komentarz:

  1. Ja w marcu przeczytałam 6 książek, więc również nie za wiele, ale trzymam się wyzwania 52 książek rocznie, więc prawie wyrabiam się w czasie. To wychodzi 1 książka tygodniowo, jestem do tyłu o jeden tydzień, ale mam nadzieję, że nadrobię sobie w majówkę :)

    Pozdrawiam ciepło, bookworm z http://ksiazkowoholizm.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń

:)