1 marca 2016

February Wrap Up

Witam wszystkich! 



Przychodzę dzisiaj do was z wrap up'em - czyli podsumowaniem miesiąca. Luty był dla mnie miesiącem zmian. Powróciłam na bloga! z czego niezmiernie się cieszę, bo tęskniłam za nim. Pod względem czytelniczym luty był o wiele lepszy niż styczeń, w którym przeczytałam raptem 2 książki! 
W tym miesiącu udało mi się przeczytać  5 książek. Pomimo tego, że w lutym miałam ferie, to jakoś nie paliłam się do przeczytania większej ilości książek. Stwierdziłam, że muszę odpocząć (tsaa... parogodzinne siedzenie na komputerze i spanie do południa nazywam "odpoczynkiem").

Książki, które udało mi się przeczytać w lutym: 

- "Czerwona królowa" Victoria Aveyard (recenzja już niedługo!)

- "Diament" Jan Paweł Krasnodębski

- "Wypowiedz jej imię" James Dawson (recenzja już niedługo!)

- "Tunele krwi" Darren Shan 

- "A jeśli zostanę..." Barbara Ciwoniuk 


Pomimo tego, iż nie przeczytałam zbyt dużo książek w lutym i tak jestem z siebie zadowolona! Miejmy nadzieję, że w marcu uda mi się przeczytać jeszcze więcej :)

A wam jak poszło czytanie w lutym? Przeczytaliście dużo książek?

Pozdrawiam,
Daga

Znajdziesz mnie tutaj:
INSTAGRAM: dagaczyta
ASK: dagaczyta
SNAPCHAT: dagaczyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)