22 maja 2015

Social Media Book Tag

Cześć! 
Przychodzę dzisiaj z tagiem: Social Media Book Tag. Pewnie go znacie z innych blogów o książkach, a jeżeli nie, to zapraszam do czytania! :)




Twitter - Twoja ulubiona krótka książka

No cóż... rzadko czytam 'krótkie książki'. Wolę raczej te 'dłuższe', ale jeżeli miałabym wybrać jakąś krótką to będzie to.... OSKAR I PANI RÓŻA. Książkę tę przeczytałam bardzo szybko, nie powiem, że mnie nie wzruszyła. RECENZJA - KLIK 
(To tę książkę zrecenzowałam jako drugą)

Facebook - książka, którą każdy czytał i czułaś presję, by po nią sięgnąć

Takich książek jest dużo na mojej liście "must read", ale jeśli mam już wybierać to niech będzie to... GWIAZD NASZYCH WINA autorstwa Johna Greena. Ja chyba ostatnia przeczytałam tę książkę... :)
RECENZJA-KLIK








Tumbrl - książka, którą przeczytałaś, zanim to było "popularne"


Hmm... Wydaje mi się, że wszystki książki, które przeczytała były już popularne. Chyba, że... SAMOTNI.PL lub WERONIKA POSTANAWIA UMRZEĆ (recenzja - KLIK)









My Space - książka, którą nie wiesz, czy Ci się podobała czy nie

Pamiętam, że nie pamiętam książki "TAM, GDZIE SPADAJĄ ANIOŁY" Doroty Terakowskiej. ;o
Jakoś zawsze, gdy przechodzę obok niej nie pamiętam o czym była. W ogóle nie pamiętam fabuły. 

Wstyd!





Instagram - książka tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie

Haha, zdjęcia robię prawie wszystkim książką :) Jednak górują książki: "W śnieżną noc" ; "Szeptem" ; "Blask". 
Jeszcze przed i po ich czytaniu je fotografowałam! 







You Tube - książka, do której chciałabyś zobaczyć ekranizację

Zdecydowanie "ALICJA W KRAINIE ZOMBI". Pokochałam tę książkę (moja mam również ;)) jest świetnie napisana... 
Nie mogę się doczekać ekranizacji (jeżeli ktokolwiek, kiedykolwiek ją zekranizuje). 
P.S. Uwielbiam całą serię Kronik Białego Królika. 





Goodreads czyli nasze "Lubimy czytać" - książka, którą polecasz każdemu


Hmm... każdy ma raczej inne gusta czytelnicze. Jeżeli miałabym wziąć i polecić komuś książkę, która jest godna polecenia, to byłaby to książka.... WSZYSTKIE! 
Wszystki książki są godne polecenia. Nie ma tych lepszych i tych gorszych. Są tylko te bardzo dobre jak i również te mniej bardzo dobre. 
:)







Nominuję wszystkich, którzy mają ochotę na ten tag :)

Co myślicie o tym tagu? Chcecie więcej tagów na tym blogu? 
Podobał wam się tag? 

Pozdrawiam, Daga

3 komentarze:

  1. Jejku fajny tag chyba sam też tego spróbuje. Bardzo lubię książki, więc będzie co wymieniać. Ogólnie fajny sposób prowadzisz bloga zaobserwuje go bo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko dwie, słabo... :/
    zapraszam http://czytam-pisze-recenzuje-polecam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar sięgnąć po "Alicję w Krainie Zombi", bo podobno warto :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, mam nadzieję, że ci się spodoba i zostaniesz na dłużej ;)
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

:)