10 marca 2015

Najlepsze cytaty z książki "Crescendo"

Becca Fitzpatrick - Crescendo


Crescendo to kontynuacja bestsellerowej powieści Becki Fitzpatrick Szeptem.

Patch to wielka miłość Nory. To także jej Anioł Stróż.
On uratował jej życie, ona wyrwała go z otchłani potępionych. Są sobie przeznaczeni.
Jednak Patch wydaje się zamieszany w niewyjaśnioną śmierć ojca Nory. Dziewczynie grozi śmiertelne niebezpieczeństwo…
Tajemnice budzą niepokój, niepewność przeradza się w strach.



Dzisiaj przychodzę do was z dawką najlepszych cytatów z książki Crescendo, którą miałam okazję przeczytać w zeszłym tygodniu. Mam nadzieję, że pokochacie je tak jak ja:

- jesteś psychopatą 
- wolę określenie "człowiek z wyobraźnią"

Wiedza ma swoją mroczną stronę.

Czasami trzeba dopuścić zło, by mogło się to ostatecznie obrócić w dobro.

Odgrzebywanie tego nie zmieni przeszłości... Sprawi tylko, że będziesz musiała przeżyć ją na nowo.

Dlaczego wszyscy uważają, że potrzebuję nowego chłopaka? Wcale nie potrzebowałam. Miałam dość facetów na całe życie. Jedyne, co po nich zostaje, to złamane serce

Światło potrafi trzymać na uwięzi potwory mojej wyobraźni.

Więcej jest we mnie romantyczki niż realistki, zdecydowanie wybieram ślepą wiarę zamiast chłodnej logiki.

W liczbie jest moc.

- Zwariowałeś? - zapytałam
- Na twoim punkcie.

Nie ma żadnej szkody, jeśli nikomu nie stanie się krzywda.



Dziś to na tyle. W komentarzach piszcie propozycje książek do przeczytania. Na pewno przeczytam! ;)

Pozdrawiam, Daga

5 komentarzy:

  1. NIgdy nie słyszałam o tej książce. Może się skuszę :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo bardzo mnie zmotywowalas do przeczytania tej ksiazki :) chyba sie skusze!

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsza saga książek jaką czytałam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, aczkolwiek dla mnie jest to 3 ulubiona saga ;)

      Usuń
  4. Czytałam pierwszą część. Ba! Nawet ją posiadam, niestety do kolejnych już nie doszłam... :(
    Siostra Polka :)

    OdpowiedzUsuń

:)