8 listopada 2014

[2] Recenzja: Oskar i pani Róża

Tytuł: "Oskar i pani Róża"
Autor: Schmitt Eric-Emmanuel
Wydawnictwo: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
Rok wydania (data premiery): 09-11-2011
Liczba stron: 88



Ja o książce: 
Z początku wydawało mi się, że to kolejna bajeczka dla dzieci i nawet nie chciałam wziąć tej książki do ręki. W połowie października (tego roku) moja koleżanka namawiała mnie, ażebym ją przeczytała. Uległam jej i oto przeczytałam jedną z książek na miarę "Małego Księcia". Główny bohater choruje na raka, jednak pani Róża chce mu pomóc i namawia go do napisania listu do Pana Boga.  
Jedna z nielicznych książek, która poruszyła mnie do łez. Po przeczytaniu tej książki, spojrzałam na świat z innej strony. 
Teraz nie żałuję, że przeczytałam tę książkę. 

A wy co myślicie o tej książce? Czytaliście ją? Podoba wam się?
Daga
Ocena: 8/10

4 komentarze:

  1. Czytałam tą książkę i uważam że jest świetna i naprawdę wiele uczy.
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tę ksiązkę w 6 klasie bardzo fajna i każdemu polecam a zwłaszcza, że jest pouczająca i szybko się czyta :)

    http://alekssandrasssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam, że po jej przeczytaniu za pierwszym razem siedziałam i płakałam, bo poruszyła mnie bardzo mocno. zresztą Schmitt ma właśnie taki poruszający styl i jego książki są niesamowite. chyba najbardziej lubię "małe zbrodnie małżeńskie", które serdecznie Ci polecam. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam. Przyznam ze Mały książę to nie jest ksiazka stworzona dla mnie wiec na tej podstawie mysle, ze chyba ta by mnie nie złapała :) ale to nic niewiadomo :D

    OdpowiedzUsuń

:)