8 listopada 2014

[1] Recenzja: Harry Potter i Zakon Feniksa

Tytuł: "Harry Potter i Zakon Feniksa"
Autor: Joanne K. Rowling
Wydawnictwo: Media Rodzinna
Rok wydania: 2004
Liczba stron: 960
 Harry znów spędza nudne, przykre wakacje w domu Dursleyów. Czeka go piąty rok nauki w Hogwarcie i chciałby jak najszybciej spotkać się ze swoimi najlepszymi przyjaciółmi, Ronem i Hermioną. Ci jednak wyraźnie go zaniedbują. Gdy Harry ma już dość wszystkiego wszystkiego postanawia jakoś zmienić swoją nieznośną sytuację, sprawy przyjmują całkiem nieoczekiwany obrót. Wygląda na to, że nowy rok nauki w Hogwarcie będzie bardzo dramatyczny Kolejny tom przygód Harry`ego Pottera zaskakuje niespodziewanymi zwrotami akcji, tajemnicza atmosferą i oczywiście magią.

Ja o książce: 

 Książka ta jest światowym bestsellerem. 5 z 7 tomów słynnej powieści o Harrym Potterze. J.K.Rowling jak zwykle zachwyciła mnie (jak i pewnie innych) tę częścią. Akcji jak zwykle nie zabrakło i w tym tomie mogliśmy być świadkami tego co wydarzyło się w Ministerstwie Magii. Nie zabrakło tutaj również takich scen jak np.: zniknięcie Dumbledore, porwanie przez centaurów Umbridge...
Książka jest świetnie napisana. 
Jeżeli ktoś z was jeszcze nie miał okazji jej przeczytać, to gorąco zachęcam do zrobienia tego :) 


Jest to moja pierwsza recenzja i mam nadzieję, że nie poszło mi tak źle. Zachęcam do komentowania ☺ Śmiało wyrażajcie swoje opinie i rady dotyczące moich recenzji. 

Daga

3 komentarze:

  1. Recenzja jest naprawdę fajnie napisana, lekko się czyta. Może dorzucaj więcej zdjęć wykonywanych przez Ciebie? Wtedy blog będzie 'przytulniejszy' :)

    pozdrawiam,
    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja lubię Harrego Pottera, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Pottera, ale jak dla mnie ta książka była zbyt... po prostu zbyt ;_; wolę naprawdę szybkie akcje, a tutaj jak dla mnie się dłużyła.
    Recenzja świetna :-)

    OdpowiedzUsuń

:)